چگونه می توان چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک به جلوگیری از عود بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توان چینی گیاهان دارویی پزشکی کمک به جلوگیری از عود بیماری کلیه

به گفته متخصصان، عود بیماری کلیوی بیماران واقعا آزار دهنده است که از آن رنج می برند، چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به جلوگیری از آن توسط شش مراحل زیر است.

در مرحله اول، ایمنی آزمون ویژه و تشخیص، که می تواند کمک به پیدا کردن دلایل اساسی بیماری کلیوی.

در مرحله دوم، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، این مرحله خواهد شد مواد مضر (حاوی مواد micromolecule، مواد مولکولی متوسط، و مولکولهای) با کمک از انواع بسیاری از تجهیزات تصفیه خون، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، انما، گیاهی حمام دارو و غیره روشن است.

ثالثا، مسدود کردن سیستم ایمنی، در این مرحله، پزشکان برخی از عوامل خاص سرکوب کننده سیستم ایمنی برای جلوگیری از واکنش استفاده کنید. اما در طب غربی، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی نیز معمولا به تصویب رسید، به همین دلیل آن می تواند اثر درمانی خوبی می کنید، دلیل آن این است که نوع و مقدار مواد مضر در دست نیست، بنابراین پزشکان اغلب حاصل کنید که دوز دارو نیست.

چهارم، تحمل ایمنی، با استفاده از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی یک دوز خاص است و برای مدت کوتاهی برای جلوگیری از خسارت ناشی از واسطه های التهابی به سرعت. در این مرحله، ما به شما اجازه بیماران را به عنوان عوامل دوز کوچک و چندین بار برای جلوگیری از واکنش اتفاق می افتد دوباره.

پنجم، ایمنی تنظیم، در طول این مرحله از درمان، ما رسوب مواد مضر در کلیه ها با استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری، پا، حمام، خراش دادن و درمان، حجامت درمانی و غیره را حل کند

ششم، حفاظت ایمنی. همانطور که می دانیم، دلیل بیماری کلیه آسیب دیده است، سیستم ایمنی بدن و ایمنی پایین، بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از عود بیماری کلیوی، شما باید به بازسازی سیستم ایمنی بدن و بهبود ایمنی ما. و همچنین برای سلول ها و بافت های ذاتی آسیب دیده و باقی مانده، ما باید به آنها را تعمیر و بازیابی عملکرد کلیه است.

از طریق بالا شش مرحله، چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به جلوگیری از عود بیماری کلیوی. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/497.html





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیه داروهای گیاهی چینی CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: